Takk for din henvendelse.

Først, pust ut.

Du har akkurat tatt det kanskje vanskeligste, og viktigste skrittet for å rydde opp.

Om et par minutter kommer vår medarbeider til ringe deg for å få prosessen videre, samt for å finne riktig ekspert til å løse din situasjon.

Vi ringer deg 2 ganger, i fall du er på do, legger unger eller måtte gjøre noe annet som kommer i veien. Får du ikke svart, så sender vi også en SMS slik at du kan ta hele tiden har mulighet til å nå oss. Vi svarer alltid frem til kl 21, og noen ganger også senere.

Dersom du har sendt søknaden etter kl 21:00, så vil din ekspert være tilgjengelig for en samtale med deg neste arbeidsdag kl. 10. Ønsker du et annet tidspunkt, så ta kontakt på tlf. 401 68 275.

NB! Du må gjerne kontakte andre banker eller finanshus. Det viktigste er at DU finner en løsning.

Men husk for hver dag som går, så vokser gjelden. Vi har dessverre måttet si nei til noen få, svært uheldige personer, rett og slett fordi de ventet så lenge at grunnlaget for hjelp forsvant mens de skulle bestemme seg.

Så, sjeldent har vel begrepet “tid er penger” vært mer dekkende enn det er for deg, akkurat nå.

Jo raskere vi får snakket sammen, jo større er sjansen for å få ordnet situasjonen din. Og ikke minst, hos oss får du ikke bare en løsning, men en best mulig løsning.

NB! Denne informasjonen er også sendt til deg på epost, slik at du har en kopi til senere referanse.

Med vennlig hilsen
Alle oss hos Mileni AS