Få gratis hjelp
stillingsannonse kundestøtte
Stilling ledig

Jørgen

april 7, 2022

Stilling ledig: Kundebehandlere, hel- og deltid

Er du interessert i kundebehandling, og synes bank/finans virker spennende? Ønsker du i tillegg å arbeide kveld og/eller helger? Vi har fått mye å gjøre i 2022, trenger derfor noen hyggelige personer til å hjelpe oss med søknadene som kommer inn.

Er du interessert i kundebehandling, og synes bank/finans virker spennende? Ønsker du i tillegg å arbeide kveld og/eller helger? Vi har fått mye å gjøre i 2022, trenger derfor noen hyggelige personer til å hjelpe oss med søknadene som kommer inn.

Jobben kort fortalt:

  • Heltid eller deltids stilling som kundebehandler
  • Kveldstid/helger
  • Valgfritt hjemme/kontor
  • Kr 175-200 pr time

Arbeidet er i hovedsak å sortere ut, og ringe lånesøkere som møter kriteriene vi setter for gå videre med søknaden deres.

Stillingen er vår første linje kundestøtte. Det innebærer i hovedsak å opprette kontakt med søker så raskt som mulig, for så å klargjøre for rådgiver.

Jobben gjøres på ettermiddag/kveldstid, og gjerne hjemmefra om du ønsker. Opplæring vil skje på kontoret.

Litt om deg:

Det er viktig at du liker å snakke med folk, og ikke er redd for verken telefon eller enkelte kjølige svar.

Jobben passer godt for studenter eller deg som er tidlig i arbeidslivet.

Erfaring fra enten kundebehandling, eller helse og omsorgsyrker er en fordel, men ikke et krav.

So what’s in it for you?

  • Fleksibelt arbeidssted
  • Passer godt med studier
  • En jobb der du hjelper folk
  • Relevant start på karriere i bank/finans
  • Lær om bank- og agentvirksomhet
  • Etabler kontakter i bransjen
  • Fin og blandet gjeng
  • Høyt under taket (vi bryr oss om resultater, ikke kontorpolitikk)
  • Et firma med vekst og ambisjoner

Litt om Mileni
(Egentlig er det ingen som leser eller bryr seg om dette, men det skal med. So, here goes: )

Mileni arbeider med å finne lån som kan forbedre folks økonomi. Vi er nå 10 ansatte, og har lånt ut ca 1 mrd kr siden oppstart i 2018.

Våre kunder er i hovedsak mennesker som har hatt betalingsproblemer grunnet uforutsette situasjoner som sykdom, arbeidsledighet, skilsmisser og lignende.

Vi har hjulpet med å finne og samle lån som får dem ut av problemene.

Vi tar våre kunder på alvor, hvilket vises i våre omtaler på Trustpilot. Dette gjenspeiles også i vår kommunikasjon utad. Denne er munter, vokal og medfølende, men også seriøs. Dette kan du se mer av på Tiktok, og på Facebook

Og du er her enda?

Konge!!

Da er du kanskje interessert nok til å ta en prat 🙂

Send Mail til Paliz, og be om noen minutter på telefon. Legg gjerne ved CV og referanser her om du har dem klare.

Vi høres!

Relaterte artikler